minder gecensureerd verslag! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Geert Wietze en Jelle - WaarBenJij.nu minder gecensureerd verslag! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Geert Wietze en Jelle - WaarBenJij.nu

minder gecensureerd verslag!

Door: gwenjelle

Blijf op de hoogte en volg Geert Wietze en Jelle

11 November 2011 | Hongarije, Boedapest

Toegegeven het vorige verslag bevatte erg veel censuur. Ik wou het verslag opslaan maar plaatste het per ongeluk.
Het verslag sloot goed aan bij de titel. Alleen Riekele reageerde met er staan maar 2 zinnen in jullie verslag, dat heet censuur Bogje!!

Goed wat hebben wij allemaal gedaan in de afgelopen weken?
We schreven al dat we les gehad hebben in een koffiehuis. Dezelfde lerares vindt het belangrijk dat we iets meekrijgen van de Hongaarse cultuur, zodoende had zij een reservering gemaakt bij een restaurant waar ze de beste goulashsoep van de stad maken en aldaar zou zij ons les geven. Toen het zover was kwam ze met de mededeling dat zij iets anders had en helaas niet mee kon. De les ging niet door maar de soep smaakte er niet minder om!

Diezelfde avond kwamen Riekele en Rik aan! Aangezien het maandag was hebben we ze direct maar meegenomen naar M1 waar ze kennis konden maken met onze vrienden, het goedkope bier en alle andere mooie dingen die deze stad te bieden heeft!

Dinsdag deden we het rustig aan en hebben we even in de cheersbar gezeten waar we kennis maakten met een mevrouw die te diep in het glaasje had gekeken en haar hand constant liet rusten op Riekele zijn schouder... Riekele: I have got something on my shoulder! Zij: What? Yes your hand! Waar kwam ze ook maar weer vandaan? I'M from Norway! Daarna was er een erg leuke ontmoeting in Instant tussen Rik en een meisje in een wit t-shirt.

Woensdags was er een nationale feestdag in Oostenrijk en dus waren we uitgenodigd voor een feestje bij Anita, David en Matthias om dit te vieren Riekele en jelle hebben de hebben de hele avond met een Oostenrijkse muts op rondgelopen.
Vervolgens was er een halloween party in New Orleans(club) waar Riekele een nog bijzonderder hoofddeksel opdeed!

Verder bestond de week uit H'veen harkemase boys met een falende internetverbinding, een feestje bij ons thuis met mooie spreuken en tekeningen! Bier drinken op stap, bier drinken, vieze Hongaarse snoepjes thanks Rik!

En na de week te hebben afgesloten waar hij begon(M1) gingen ze weer naar huis en keerde de rust weder! Wij vonden het supergezellig dat de mannen even langskwamen en hebben echt een topweek gehad! Al konden we een week geen bier meer zien en geen karaoke meer horen!

Deze week is er een speciale vakantie week voor de Erasmus studenten! In onze ogen nutteloos, want zo hard waren we er eigenlijk niet aan toe!

Dan even over het sportieve gedeelte. Wietzes team heeft de eerste nederlaag geleden, Jelle team blijft nederlaag aan elkaar rijgen en Heerenveen blijft ongeslagen, zo blijkt maar weer dat je nog zo hard kunt supporteren maar het wordt door de spelers niet gewaardeert.

De trots van het dorp doet het ook uitstekend in 3b dus ook wat dat betreft is er weinig reden om huiswaarts te keren.

Morgen komt er visite! Wietzes ouders en Geesiena komen langs, nog een reden waarom de vakantie wel weer voorbij mocht zijn.

Vanavond heeft onze voetbalclub een feest met een live band en bier volgend de geruchten! Erg logisch als je de dag daarna moet voetballen!

Tot zover voor deze keer, natuurlijk weer vele bijzonderheden vergeten dus als jullie nog wat weten horen we het graag en zullen we het in het volgende verslag vermelden!

• 11 November 2011 - 15:10

Riekele:

ik weet wat censuur is , maar dat vorige was wel erg veel censuur , dit is wel een keurig verslag hoor boys.

als ik het goed heb zijn we de maandags dat we aankwamen naar M2 geweest ??

• 11 November 2011 - 17:30

Bart:

Mooi verslag boys!
    @Jelle, als we na PSV thuis nog steeds ongeslagen zijn dan kun je daar beter blijven;)

• 23 November 2011 - 06:10

Answanet& Hendrik:

Ja,dit lijkt er meer op.Had al een tijdje niet op de site gekeken.Hoe gaat het nu met jullie?Bij ons alles oke!Zaterdag heeft de F1 met 11-0 gewonnen van "t Fean 58.Ze speelden de sterren van de hemel.Het is zo genieten als je die jongens ziet spelen.En het 1e gewonnen van Dokkum.Gaat erg goed,maar jammer dat Steffen en Reinald geblesseerd zijn.Dus,Jelle,het wordt haast tijd dat je weer huiswaarts keert.Hahaha.Jullie genieten nog maar even van de laatste weekjes.Weten jullie al wanneer jullie weer thuis komen?Tot dan!
    groeten Hendrik,Answanet
    Wybren & Arjen